תכנים ופעילויות ייחודיות

 

ערב מחזור- בכל שנה שכבות ט'-י"ב מקיימות ערב מחזור. ערב מחזור נחשב לאחד מאירועי השיא החשובים והמשמעותיים ביותר לשכבה.

מדובר על הפקה אותה מתכננת ומוציאה לפועל השכבה- כתיבת התסריט, הבימוי, הכנת התפאורה והריקודים. לאירוע זה מוזמנת כל הפנימייה, המשפחות, צוות בית הספר והתלמידים הירושלמים של אותה שכבה. במהלך השנה מתקיימים ארבעה ערבי מחזור.

6X6- אחת לחודשיים מתקיים מפגש 6X6 חצי פנימייתי (לחט"ב ולתיכון בנפרד). במפגש זה שישה חניכים (בדרך כלל משכבות ט'-י"ב) מעבירים כל אחד הרצאה של 6 דקות על כל נושא שמעניין אותם.

ערב שירים מקוריים- ערב תחרות כישרונות צעירים בו חניכים והרכבים מוזיקליים מהפנימייה מבצעים שירים מקוריים שהם כתבו והלחינו.

ינשופון- אירוע בו חניכים בעלי כישורי שירה וניגון מעלים "קאברים" של שירים מוכרים.

מופע אביב- אירוע בו חניכי הפנימייה בעלי כישורי ריקוד מעלים כוריאוגרפיות מקוריות שלהם מול הפנימייה.

מסכתות- בכל יום שישי בפנימייה, לפני סעודת השבת, כל שכבה בתורה מקיימת "מסכת". מסכת היא טקס קטן של שירה.

השכבה בוחרת אומן או נושא מסוים ומבצעת שירים שנבחרו מראש, מקריאה קטעים רלוונטיים או מעלה הצגה קטנה באותו נושא. מסכתות מתקיימות גם לפני חגים ומועדים בלוח השנה היהודי בנושא החג הרלוונטי- פסח, שבועות, ראש השנה ועוד.

מסע פסח- מסע נודד של 4 ימים בחופש פסח בו חניכי התיכון מטיילים בארץ וחיים חיי שטח הכוללים לינת שטח ובישולי שדה.

מרוץ הלפיד ע"ש גיא חסון ז"ל- לקראת חנוכה מתקיים מרוץ באורך 4 ק"מ ברחובות הקרובים לפנימייה המוקדש לזכרו של בוגר הפנימייה גיא חסון, בוגר שכבת "דולב", שנפל במלחמת לבנון השנייה.

בתום המרוץ מגיעים החניכים לפנימייה ויחד עם משפחתו של גיא מדליקים את הנר הראשון של חנוכה.

יום ספורט ע"ש אוהד קלאוזנר- אחת לשנה באחד מימי שישי בפנימייה מתקיים יום ספורט מיוחד לזכרו של בוגר הפנימייה, אוהד קלאוזנר, בוגר שכבת "יובל", שנפל במלחמת לבנון השנייה.

ביום ספורט זה מגיעה משפחתו של אוהד וחבריו לשכבה לפנימייה ומפעילה דוכני אוכל וספורט.

תחפושת שכבתית וקרנבל פורים- לקראת פורים כל שכבה בוחרת נושא ומכינה תחפושת שכבתית לקראת הקרנבל. בין השכבות מתקיימת תחרות שבסופה השכבה המנצחת זוכה בפרס שכבתי.

חנוכייה שכבתית- בכל שנה לקראת חנוכה נבחר על ידי ההנהלה נושא לחנוכייה ומתקיימת תחרות בין שכבות הפנימייה על החנוכייה המקורית והיפה ביותר.

מערך החוגים- בתחילת שנה, לאחר החגים, מתקיים יריד חוגים ובו פורשים בפני החניכים את החוגים השונים הניתנים להרשמה במהלך השנה בפנימייה. כל חניך בוחר באיזה חוגים ברצונו לקחת חלק. בסוף השנה מתקיים ערב סיום חוגים ובו חניכים שהשתתפו בחוגי שירה ונגינה מעלים את הקטעים עליהם עבדו במהלך השנה.

 

מפגשי הורים- מדי שנה מקיימים בפנימייה מפגשי הורים לכל שכבות הגיל (ז'-י"ב). בכל מפגש הורים נבחר נושא המעסיק את שכבת הגיל המדוברת וצוות השכבה יחד עם הורי החניכים דנים בנושא ומקבלים מידע נוסף לגבי הדברים שמעניינים את ילדיהם.

שבתות אירוח- בכל שנה מתקיימות בפנימייה 2 שבתות אירוח הורים בשכבות ז' ו-י'. בשבת זו הורי החניכים מגיעים לשבת בפנימייה כהלכתה ולוקחים חלק פעיל בכל פעילויות הפנימייה בשבת- קבלת שבת, ארוחות, פעילויות, שבת ספורט ועוד. בנוסף, מתקיימות 2 שבתות אירוח אקסטרנים בשכבות י' ו-י"ב.

שוק בשקל- מדי שנה מקיימת שכבת ח' שוק של מוצרי יד שנייה. כל ההכנסות מערב זה נתרמות למוסד עליו מחליטה השכבה.

לילה לבן- מדי שנה בלילה האחרון של השנה מתקיים לילה לבן באחריות שכבת ח'. בערב זה חניכי שכבת ח' מארגנים ערב מגבש ומהנה עבור כל הפנימייה (בפנימייה או מחוצה לה).

יום חניך- אירוע באחריות שכבת י"א המתקיים לקראת סיום השנה. לאורך השנה כולה השכבה אוספת כספים באמצעות פרויקטים שהיא מפעילה ובכספים אלו משתמשת כדי להעלות הפקה ענקית ומהנה לטובת כל חניכי הפנימייה. בנוסף, באותו סוף שבוע מחליפים חניכי שכבת י"א את הצוות החינוכי של הפנימייה.

קורס מד"צים- קורס בן מספר חודשים בו משתתפים חניכים נבחרים משכבת י'. בסיום הקורס נבחרים חניכים שיהיו אחראיים להעברת שבוע "מחנה הכנה" אליו מגיעים מועמדים חדשים בתחילת חודש יולי.

השבעה- מדי שנה שכבת י"ב מקיימת טקס השבעה לחניכי שכבת ז' החדשים שהגיעו לפנימייה. בטקס זה חניכי שכבת ז' מקבלים לראשונה את שם השכבה והופכים רשמית להיות חלק מפנימיית בויאר.

קפיטריה- מדי שנה שכבת י"ב מפעילה קפיטריה שכל ההכנסות ממנה מיועדות לסבסוד טיול סיום י"ב בסוף השנה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.